Nieudany wyjazd wakacyjny

Nieudany wyjazd wakacyjny

Najczęściej wyjeżdżając na wakacje korzystamy z ofert biura podróży, które w swoich folderach oferuje nam piękne widoki, najlepszy hotel z którego tarasu możemy dostać się do morza. Niestety kiedy przyjeżdżamy na wybrane miejsce (na przykład na Chorwacką wyspę) okazuje się, że hotel jest bardzo daleko od morza, pokój jest ciemny i wcale nie widać z niego morza a jedynie hotelowy parking. W takich sytuacjach należy zgłosić swoje zażalenia do recepcji albo kierownika hotelu, następnie do rezydentki biura podróży, która powinna znajdować się na miejscu. Jeśli nie zostaniemy przeniesieni do innego (lepszego) hotelu powinniśmy po przyjeździe do kraju napisać skargę i dołączyć do niej materiały dowodowe. Dlatego tak ważne jest robienie zdjęć, filmików i innych pomocnych później dokumentów. Niestety bez dowodu rzeczowego nikomu nie udowodnimy, że nasz hotel różnił się od tego który był w folderze, który oglądaliśmy. W ramach reklamacji powinniśmy na miejscu dostać inny pokój, lub zostać przeniesieni do innego hotelu. Na miejscu powinniśmy otrzymać wynagrodzenie pieniężne związane z poniesionymi przez nas stratami. Możemy również domagać się bonu na inną wycieczkę organizowaną przez biuro podróży. Nie powinno zostawiać się takich spraw i nie powinno się myśleć, że nic się nie stało jeśli zostaliśmy zakwaterowani w innym hotelu niż mieliśmy. Tracimy na tym nasze pieniądze, dlatego powinniśmy zwracać na to uwagę.